Blandad kompott i veckan

Söndag kväll och vi har kommit hem från stugan där vi varit i helgen. Jag får berätta lite mer om helgen i kommande inlägg och i stället blir det här några bilder som jag tagit i veckan här hemma.




Hur gör man med monsterans luftrötter, de är ju hur långa som helst. Har för mig att jag läst att man ska låta dem vara så ...



Krukorna i fönstret har jag skrivit om tidigare men nu är de på plats i fönstret. 




Här ser man lite luftrötter



På den lediga dagen förra veckan målade jag efter att ha blivit inspirerad av terrazzo som jag såg på någon bild. Det blev fyra stycken små tavlor.
.



Även om det finns byggnadsställningar utanför fönstret kan jag inte låta bli att fotografera regnbågen



Mannen köpte Zlatans parfym på Mallisresan, jag gillar flaskan

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg