Den fantastiska helgen och en försvunnen kamerasladd

Ja tänk vilken helg vi haft! Det har ju faktiskt varit som en liten minisemester. Vi har ju suttit ute och ätit, än så länge i år, mer än vad vi gjorde på hela semestern förra året tror jag. Måtte det bara hålla i sig över semestrarna också.

Tyvärr har jag tappat bort kamerasladden så jag kan inte ladda över bilderna från kameran i nuläget. Vet inte om den ramlat ur min väska på bussen i fredags eller om jag haft uppe sladden och lämnat kvar den i stugan. Håller tummarna för det sista, annars får jag skaffa en ny helt enkelt. Jag har ju lite foton i telefonen också så det blir dessa som visas den närmaste veckan, tyvärr inte de bästa bilderna.



Alltid något nytt som hänt i trädgården när vi kommer ner. Nu var det den här som slagit ut. Dessutom kunde jag se med ögat när den rosa pionbusken slog ut sina blad! När vi kom ner i fredags visade det sig bara noga räknat 17 knoppar och när vi åkte hem hade en del slagit ut i full blom. De bilderna finns dock i kameran.


På lördag förmiddag åkte vi in till Båstad och kollade in landslaget i fotboll som tränade. Lite kul att se faktiskt. Varmt och mycket folk där.




På söndagen åkte vi ner till Höganäs och besökte Magasin36 där vi också åt lunch. Ovanligt lugnt där men inte så konstigt med tanke på det fina vädret som var.





Här åt vi en härlig brunch i söndags innan vi åkte tillbaka till stugan.  Har ni inte varit här så rekommenderar jag ett besök i sommar kanske. 

En extra ledig dag i måndags när vi firade nationaldagen och sedan var det dags att fara hemåt igen. 


Kommentarer

Populära inlägg