Uppföljning uppdrag

Ja det var ju det där med rensning och organisering. Nu är jag klar med kökslådorna och köksredskapen. På köpet oljades mina gamla bestick med trädhandtag in också.






 Och titta så fina de blev! De har hängt med hur länge som helst (40 år) och är alldeles perfekta att äta med tycker jag.  Jag såg förresten att Ikea  har fått in några liknande i sitt sortiment, fast här får jag mer en känsla av grillbestick. 




Ibland kan man hitta på liknande på Tradera och man söker på bistro- eller franska bestick. Jag tror det kommer bli rätt poppis med sådana här bestick framöver. 

Men nu över till förra veckans uppdrag från Förvaringsdrottningen som var att rensa pappershögar. Jag hade en hög på mitt skrivbord  som jag nu gått igenom men jag tänkte fortsätta rensa i mina mappar med räkningar osv. 





Och uppdraget vecka 4 är att rensa i badrumsskåpet så det ska jag ta tag i denna veckan.











Kommentarer

Populära inlägg