Matplats x 2

I dag visar jag två matplatser som är väldigt olika men som jag tycker mycket om. Bilden här nedan kommer från ett reportage i Elle Decoration och tillhör Linums kreativa director Karin Wards hem. Den här matplatsen känns så harmonisk och helt perfekt i mina ögon.



Hela hemmet är fint för den delen så gå gärna in och se fler bilder här


Nästa matplats är helt annorlunda. Ett 30-talskök som tillhör inredaren Camilla Fürst på Allt i Hemmet. Så fint med det rutiga golvet, caféstolarna och William Morriskuddarna i kökssoffan. Så hemtrevligt tycker jag.




Ja vad sägs? Har ni någon favorit?

För övrigt gjorde jag en MR-undersökning av axeln i går kväll. Var nervös hela dagen men det gick bra i alla fall. Får se nu vad det visar, ska på återbesök nästa vecka.


Kommentarer

Populära inlägg