måndag 4 maj 2015

Inte som man tänkt sig

Har jag berättat om att jag fick ställa in en semesterresa till Italien. Vi skulle alltså åkt till Rom förra söndagen tillsammans med min systerdotter och pojkvän men pga. min inflammation i foten blev det alltså ingen resa för mig och C, tyvärr tyvärr ... I stället blev det så att vi åkte ner till stugan där jag kunde vila foten och C kunde fortsätta att måla väggarna. Nu är det alltså målat i vardagsrummet, hallen, köket och "loungen" som var planen för detta året. Sovrummet och övervåningen får vänta till hösten eller nästa år var tanken. Jag ska visa lite bilder framöver har jag tänkt.

I dag blir det i stället en bild på mina loppisfynd som jag gjorde på hemvägen i lördags.



Den gröna krukan är så fin i både färg och form så den kunde jag bara inte motstå. Den lilla blåvita assietten får komplettera mina andra tre som är likadana.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails