torsdag 8 januari 2015

Som vanligt igen

Helgerna är slut och vi är tillbaka i det vanliga igen. Den här veckan jobbar jag lite längre på dagarna och det blir inte mycket tid över när jag är hemma. Försöker hinna med en liten promenad efter arbetet också. Som vanligt har jag inte lämnat några nyårslöften men ska försöka få ner vikten lite lite är tanken, typ 7 kg i varje fall. 




Jag har laddat över lite foton från telefonen som jag håller på att gå igenom och här är några av dem som jag tidigare visat på Instagram. Bilden nedan togs någon morgon innan nyår när det började ljusna och det var så pass kallt ute att det rök från Vättern. Ser ni fåglarna ungefär i mitten på bilden till höger? Det är svanar som slog läger på Vättern ett tag på deras väg söderut. 





I morgon är det fredag igen i alla fall och första arbetsveckan i år är över. Ha det så gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails