Ett sovrum för mig

Den mörka dystra novembermånaden närmar sig slutet och aldrig har jag väl längtat så efter december. Kommer ni ihåg att jag skrev om det bästa rummet för ett tag sedan? Det är ju alltså sovrummet som varit det en tid och nu har jag verkligen hittat ett drömsovrum. Eller vad säger ni?






Här skulle jag verkligen kunna tillbringa en hel dag, eller varför inte en hel helg? Sovrummet tillhör en lägenhet som nu är till salu hos Alexander White och är en riktigt pärla. 












Fler bilder från lägenheten finns här. Och visst påminner det om den här lägenheten som var till salu för ett tag sedan. Eller kanske någon som bott eller stylat här och som jag skrev om för några år sedan. Det är ju så, de där fina hemmen man ser de glömmer man inte i första taget.

Kommentarer

Populära inlägg