Från Ullared till Höganäs

I söndags kväll försökte jag mig på att blogga från mobilen men det gick ju inget vidare. Tänkte att det skulle vara lite smidigt när man inte behöver ladda in bilderna i datorn men det funkade inte alls. I vilket tänkte jag skriva om den här helgen som bara svischade förbi, trots att jag var ledig i fredags och alltså fick en extra dag. 

Vi for iväg till Ullared tidigt i fredags för lite nödvändiga inköp och därefter drog vi iväg till våra gamla hemtrakter där vi fick låna en sommarstuga över helgen. Efter att vi plockat in våra grejer for vi vidare till Höganäs och besök på Magasin 36 och Butiken. Nu kommer jag visa de sämsta bilderna någonsin tror jag men jag får skylla på överföringen från telefonen.








Så mycket fint var det här denna gången och inte så där packat med folk som det kan vara på sommaren. Ett ställe som jag verkligen rekommenderar att åka till om man har möjlighet. Hade kunnat handla en hel del men man får ju begränsa sig lite, det blev i alla fall några ljuslyktor och kaffekoppar som jag tänkte visa snart. 

Kommentarer

Populära inlägg