Mars månad

Då är vi på sista dagen i mars månad och dags för en liten sammanfattning. På Instagram har jag deltagit i en fotoutmaning som startats av Hanna Wendelbo och där man följer ett tema varje dag. Här på bloggen  följer jag traditionen och gör ett månadscollage för mars. De flesta bilderna här är tagna med mobilen så det kanske blir lite suddigt.





Vad hände då? Ja, det blev vår och många sköna dagar med sol. En del trodde det var sommar och tog premiärdoppet i Vättern i mitten på månaden. Vi åt hotellfrukost en lördag och gjorde en Cobbsallad en kväll, det är så himla gott och jag måste lägga ut receptet här också. I helgen som var åkte vi ner till Båstad och upplevde våren, åt helgbuffé på Sand och lika mätt som vanligt blev man. I köket här hemma har jag fixat med en tavelvägg som jag snart ska visa lite mer av.

Hej då mars och välkommen April!


Kommentarer

Populära inlägg