Vi har firat födelsedag

Redan fredag i dag, så fort en vecka går! Förra fredagen for vi iväg på en liten minisemester till Göteborg, man behöver komma iväg lite tycker jag. Vi kom ner på fredag middag till rena rama vårvädret.




Vi tog en promenad till Haga och besökte bl.a. Market 29 för första gången. 





Vi brukar också göra ett stopp på Phillies design som också ligger i Haga, där man kan hitta ganska mycket fint och annorlunda inredning. Nytt här var att man hade öppnat en juice- och foodbar med nyttigheter.





På lördagen (som var min födelsedag) besökte vi min systerdotter och senare blev det självklart besök i affärer igen. På kvällen åt vi på min favoritrestaurang Dinner 22 där jag aldrig blir besviken på maten. Avslutade sedan med ett glas champagne på Drinks 20.






Och även denna gång bodde vi på Elite Park Avenue i en liten juniorsvit. Vi trivs bra här och en fördel är att det är sen utcheckning på söndagar, ända till kl 18:00.






Och nu är det alltså fredag igen, trevlig helg önskar jag!

Kommentarer

Populära inlägg