Nytt år

En lång julledighet närmar sig nu sitt slut. Jag har jobbat en dag på tre veckor nästan och så länge har jag väl aldrig varit ledig vid jul. Eller ledig och ledig, jag började med att vara hemma och sjuk innan jul. Segaste förkylningen på länge och nu är det hosta för hela slanten. Kan bara bli bättre nu ...

Hade ganska mycket planer på saker som jag skulle göra men det har inte blivit så mycket gjort. Men, en almanacka till kontoret har jag i alla fall lyckats få till. Har använt mina instagrambilder från förra året och det blev faktiskt ganska bra.






Bilden nedan tog jag i januari förra året där några buskar nere vid Vätterstranden frusit till riktigt fina isskulpturer. I går och i dag har det varit 6 - 7 grader varmt och liknar mer vår.




Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla hockeyfinalen i Junior-VM - heja Sverige!

Kommentarer

Populära inlägg