Göteborgsresor

Jag gillar Göteborg och vi brukar åka dit några gånger varje år. Nu i somras var vi där med C:s dotter och hennes familj då vi besökte Liseberg och Universum. C och jag bodde den gången på Elite Park Avenue vilket var första gången för oss. Måste säga att det var riktigt fräscht, vi lyxade med en juniorsvit och det var precis så det kändes, lite lyxigt.



Alltid lika svårt att plåta framför ett fönster





Lite kolonialstil i sovrummet




Jag tycker om fina badrum på hotell, här fanns både dusch och badkar



 Vin och choklad som välkomstpresent

Till juniorsviten hörde också att man åt frukost i en lite mindre matsal i lite lugnare miljö och dessutom utcheckning kl 18 på söndagar i alla fall. Ett riktigt plus om man vill ut och shoppa eller hitta på något annat.

Faktiskt ett av de bättre hotellen jag bott på. Vi ska dit igen i oktober, hoppas jag tycker lika bra om det då. 

Vi besökte Göteborg lite senare på semestern också men mer om det får bli i ett annat inlägg.

Kommentarer

Populära inlägg