Lite blandat

Men då har ju våren kommit äntligen! I går när jag kom ut från jobbet visade det sig vara 16 - 17 grader, ljuvligt. Här verkar det som den stora vårtröttheten har slagit till, är så himla trött hela dagarna. 

I helgen som gick var vi iväg till Karlstad och hälsade på C:s dotter och barnbarn. Mycket mat och även lite shopping blev det den här helgen. Och inga bilder att visa mer än de jag tidigare visat på Instagram.

I dag blir det några bilder här hemifrån matsalen som jag gick runt och knäppte för ett tag sedan.



Mina fina antika tryckblock som jag knappt vågar använda, tänkte testa att trycka med textilfärg och göra några kuddfordral. 




Ser ni prima ballerinan bakom blomman?




Här tycker jag det passar med lite guldiga ramar



Sol hela dagen i matsalen så blommorna får flytta in på bordet








Ha det så gott och njut av vårvädret!

Kommentarer

Populära inlägg