Nyinflyttade

Då är vi på plats i nya lägenheten sen en vecka tillbaka och vi håller på för fullt att komma i ordning här. Här är långt ifrån klart men jag tänkte i alla fall ge en liten förhandstitt i dag.








Tevagnen i mässing hade en trasig glasskiva när jag köpte den  och i flytten gick även den andra glasskivan sönder, så det blir glasmästaren nästa.




Lampan har jag varit och hämtat i mina föräldrars källare där den väl legat nedpackad i cirka 40 år! Och tur att den fanns kvar säger jag bara, den gör sig perfekt i serveringsgången.





En samling ljusstakar och diverse annat i mässing, tenn och koppar



Och här har vi f.d. jungfrukammaren - numera kontor med världens utsikt!

Ja det blev en liten glimt från nya boendet, och jag lovar att jag snart kommer tillbaka!




Kommentarer

Populära inlägg