Vecka 8

Ännu en vecka snart till ända och dags för veckans fotodagbok. 


Ännu en tidning att gå igenom, den här är det dock mannen som prenumererar på




En bild tagen på hemväg från jobbet, det blir lätt en del sådana här bilder som jag tar "i reserv" om jag inte hittar något annat att fota. Och vacker väg har jag hem från jobbet så det är svårt att låta bli.



I dag är det bloggerskans födelsedag - Hurra!


Dålig kvalité på bilden men det här ska föreställa årets första snödroppar som börjat blomma i slänten



Klockan är 06:50 och jag är på väg till jobbet denna gång



I dag blir jag bjuden på födelsedagsmiddag! Helgbuffé på Sand i Båstad, mycket mat, gott och fräscht!





Kunde inte motstå att köpa med mig årets första penséer i dag. Nu är det vår!

Så blev min vecka 8 2012


Kommentarer

  1. Hvilken herlig uke og drømmemann!! Tror det er mange kvinner der ute som drømme rom å låne inspirerende magasiner av sine menn (og ikke minst få slippe og kjøpe alle selv;)

    Stor klem og en god uke til deg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg