söndag 5 februari 2012

Vecka 5

Denna vecka blir det mycket sol i dagboken, både uppgång och nedgång. Veckan har varit ovanligt solig och ovanligt kall.




Jag är ledig i dag och passar på att ta ett kort på soluppgången, inte visste jag då att det skulle bli sol i dagboken nästan varje dag ;)



Har precis stigit av bussen och vill fånga en väldigt vacker himmel, synd att jag bara har mobilen med. 



Här ligger mina senaste alster, målat på vanligt A4-papper. Inte bästa papperskvalité för det här. Hade tänkt rama in och sätta upp över sängen i ena gästrummet. Hmmm ...



Planterade ju tre amaryllis i den gamla dopskålen, nu är det två kvar och nog tredje gången de blommar.




Fredag lunch, strålande sol och helgen är nära



I dag när jag vaknade var det  16 minus, men strålande sol även i dag. 



På väg hemåt längs med Lagan efter att vi varit och handlat

Så blev min vecka 5 2012


1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails