Vecka 4


Mot pappersåtervinningen!



- 10,4 på morgonen i dag när jag gick iväg till jobbet. Första köldknäppen för den här vintern och förhoppningsvis den sista.



Ny tidning igen, det här numret har jag läst så mycket om så då var jag bara tvungen att köpa.




Väntar på bussen som ska ta mig hem. Klockan är halv fem och nu är det ljust så här dags.




Sitter i bilen på väg mot hemstaden. Vi fick en hotellövernattning när vi bytte bil för ganska precis ett år sedan. För att inte presentkortet skulle brinna inne valde vi att bo på hotell i hemstaden över helgen. 





Hotellet hade mycket konst på väggarna. Den färgglada tavlan överst i bild är gjord av konstnären Gunder Höög. Gillar mycket! Nedersta tavlan är av Mia Linnman, vilket påminde mig om att hon och mannen har öppnat Linnman Gallery i Jönköping där vi senare under dagen gjorde ett besök. Så häftigt det var, både galleri och inredningsbutik i härlig miljö.




Söndag eftermiddag och vi är hemma igen.


Det här var min vecka 4 2012.


Kommentarer

Populära inlägg