Ny färg i soffan

För ett tag  sedan gjorde jag ett inlägg om inspirationen från Plaza interiör med de turkosa kuddar. Beställde hem två stycken mintblåa från HM och nu har de hamnat i soffan i vardagsrummet.





Kanske lite svagare mintblå färg än den ser ut på hemsidan men ändå lite starkare än jag egentligen tänkt mig.





Jag gillar den här kombinationen av svart, vitt och turkost (eller mintblått?)




Några dagar efter att jag gjort beställningen hittade jag ett par andra på Design House Stockholm i Båstad, men då tyckte jag nästan att de var för ljusa i färgen, så jag har bestämt mig att jag behåller de här. Tänk vad man håller på!

Kommentarer

  1. Ack vad kuddfunderingar kan sätta griller i huvudet... Fint blev det i alla fall med de turkosa från H&M!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg