tisdag 29 mars 2011

Min blogghörna, vecka 13

Då har turen kommit till att visa sin blogghörna = tisdagstema i Fabriken. Blogghörnan hos mig finns i det rummet som är kombinerat gästrum/kontor. Mycket alltså som ska finnas här. Har haft lite svårt att få till det här inne och vi har möblerat om flera gånger, men som det är nu blir nog bästa lösningen. Man måste ju tänka lite Feng shui också, sitta i kraftposition osv ; ).






Skrivbordet står framför fönstret och på väggen bakom står några Billybokhyllor som ska rymma mycket. Skrivbordet är egentligen ett gammalt matbord som kommer från C:s föräldrar.

På väggen jämte fönstret en blandning av vykort, foton och lite kom-ihåg-lappar. Jag skulle gärna vilja ha en ny skrivbordsstol också. Den jag har nu är förvisso funktionell, men färgen är inte så kul. Dessutom har den några år på nacken så man kan nog behöva investera i en ny. Man sitter ju en hel del på den där stolen.

Nu är jag nyfiken på andras blogghörnor som visas i Fabriken i dag.

2 kommentarer:

  1. Fint du har! Gillar wiren med kort och annat och tavelhyllan ovanför bokhyllan!

    //Victoria

    SvaraRadera
  2. Din hörna ser inspirerande ut och tycker om dina inspirationsbilder, fint.

    Skulle ockå vilja ha en ny skrivbordsstol.

    Ha det så gott.// Kram Lissen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails