onsdag 2 februari 2011

Den lediga dagen

I dag är den härliga lediga dagen här igen! Upp tidigt, solen tittar fram, städ och tvätt och naturligtvis tid för lite surfande.



Vårkänslor med vita ranunklar, ljuslyktor från Tine K på bordet i vardagsrummet


I det här hemmet saknas inte kuddar precis men den här kunde jag inte motstå.







Har klickat hem denna i dag från HM. Tror den kommer passa bra  i det kombinerade kontoret/gästrummet.


Snart dags att börja med lunchen. Efter det tror jag att jag ska titta på en av filmerna om Coco Chanel.

I kväll tittar jag garanterat på Plura och Mauros kök, speciellt när min store idol Lasse Winnerbäck är med. Dessutom tycker jag det är ganska mysigt och hemtrevligt i Pluras kök.





Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Snart åker det nog ner ett par tulpaner i min stora Tine K lykta=)Ge mig vår nu!! ha en bra dag
    // kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vackert! Sådana där ljuslyktor har jag också i olika färger. Väldigt fina.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. ... och i morgon får C sina lyktor som hon väntat på sedan i julas!
    Syster S

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails