1, 2, 3 ...

Hela denna veckan är vi lediga och inga stora saker på programmet. Hur skönt är inte det? En lite ommöblering fick det bli i alla fall, i det rum som vi använder till kontor/gästrum. Skrivbordet och bäddsoffan har bytt plats, så skrivbordet har hamnat vid fönstret igen. Det blir bäst så tror jag. Försöker ofta tänka lite Feng shui när jag möblerar men det funkar inte alla gånger.

Här är en liten glimt av skrivbordet.

På skrivbordet ligger nu den fina anteckningsboken från Day, som jag inte kunde motstå.

Nu återstår "bara" att pimpa också! Letat inspiration på nätet och det finns ju massor men det lutar åt att det blir i den här färgskalan.






I går pimpade jag mina anteckningsböcker också med hjälp av gammalt tidningspapper, silkespapper, decoupagelim och sifferschabloner.



1, 2, 3 ... I bakgrunden ses detalj av tavla jag börjat med


Fortsättning följer!

Kommentarer

  1. Tror att man ibland måste flytta omkring möblerna för att hitta rätta platsen.

    Gillar din pimpning av anteckningsböckerna skarpt :-)!

    Må så gott!//Lissen

    SvaraRadera
  2. Anteckningsböckernablev sååå fina!
    Låter skönt föresten, med en ledig dag utan något bokat. Lugnt och skönt! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg