Anteckningsbok från Day

I går var vi iväg och handlade julklappar, har bara en kvar nu. I år har det gått ovanligt smidigt, köpt en del på nätet och övriga visste jag precis vad jag skulle ha. På hemvägen stannade vi till i en affär som ligger en bit hemifrån, en livsstilsbutik som säljer både kläder och heminredning. Bl.a. säljer de från Days sortiment och den här gången stod jag och kände på deras fina anteckningsböcker i mjukt skinn och mocka.

 Foto: Sköna hem

De som fanns i affären såg inte riktigt ut som de här på bilden. De hade i stället snören i ryggen, så att man inte kan fälla upp anteckningsboken helt. För mig som är vänsterhänt är det lite problematiskt, så därför tvekade jag lite.



                                                              

Foto: Sköna hem

Fast i och för sig, man kan ju bara ha dem liggande på skrivbordet också, jag kanske inte behöver skriva så mycket i dem. En arbetsplats som den ovan skulle jag gärna vilja ha. Denna tillhör Malene Birger.

Och på tal om Malene Birger, så har jag lagt hennes bok "Life and Work" till önskelistan, please Tomten!

Kommentarer

Populära inlägg