onsdag 3 november 2010

Göteborgsweekend

I helgen var vi i Göteborg för att titta på hockey i Scandinavium. Vi bodde då på Gothia Towers där vi brukar bo för det mesta när vi är i Göteborg. Rummet vi fick denna gång tror jag var ganska nyrenoverat och det var verkligen fräscht. Eller vad sägs?







Såg ni förresten golvlampan ovan? På väg upp till Göteborg satt jag och tittade på den lampan i ett reportage från senaste Allt i Hemmet. Blev lite snopen när jag fick se den på hotellrummet lite senare. Jag tycker den är riktigt snygg och den skulle gärna få flytta hem hit. Lampan kommer från Örsjö Belysning.




På söndagen tog vi en promenad och hälsade på min systerdotter Carolina som nyligen flyttat in i en mysig lägenhet i Vasastan. Nästa gång jag kommer dit ska jag ha med mig kameran.

Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Nästan så du fick lust att packa med den hem va?! :) Örsjö, de kan de!

    SvaraRadera
  2. Att sno med sig badrocken från hotell är ingen big deal längre. De ska va glada så länge inredningen finns kvar i rummen :)

    SvaraRadera
  3. Ja det var ju verkligen ett snyggt rum ni fick =) Visst kan man bli väldigt inspirerad när man bor på hotell? Ofta finns det snygga detaljer lite här och där, i lobbyn, restaurangen och i bland på rummet....

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails