På väggarna, vecka 39

På väggarna, ja det är temat hos Fabriken i dag. För min del blir det att jag tänker på alla tavlor vi har här i hemmet, både de som sitter uppe och de som förvaras på annat ställe. Tavlor är också något som jag samlat på mig genom åren. Fick frågan vid någon flytt om jag tänkte tapetsera väggarna med tavlor :)

Eftersom jag själv gör egna tavlor så är det rätt mycket av mina egna konstverk som sitter uppe just nu. Vi får väl ta en vandring runt i hemmet och titta på vad som finns.



I hallen





En blandning av egna tavlor i matrum, sovrum och gästrum


  På tavellisten i vardagsrummet, blandning av tavlor och böcker


Jag började också  med projekt fotovägg för ett tag sedan, men är fortfarande inte klar. Förstår inte varför egentligen. Ramar är inhandlade, det är ju bara att välja motiven ;)

Fler bidrag hittar man på Fabriken.

Kommentarer

  1. Hej !!!
    Åh , vad fint !!!!!
    jag älskar väggar som SÄGER något, som TALAR....
    jag älskar inte väggar som bara är väggar,om du förstår vad jag menar...
    Dina tavlor är underbara....
    Ha det gott,
    Kram,Monica
    (har skickat dig ett mejl)

    SvaraRadera
  2. Så snyggt och de du gör själv är ju snyggast. Må så gott Kram C&C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg