söndag 28 mars 2010

Svarta fasaner

I helgen har vi haft besök av min systerdotter Carolina. Tyvärr har ju inte vädret varit det bästa, i går spöregnade det hela dagen i stort sett. Blev i alla fall sightseeing i bl.a. Båstad där vi stannde till på Designhouse Stockholm men inga inköp för min del denna gång. Jag fyndade däremot på ett annat ställe, mitt ute på landet.



Såg de här svarta Fasanerna direkt när jag kom in. Har ju några röda fasaner sedan tidigare och även några blålila från min mormor, men de här kunde jag inte motstå. Tror inte jag sett några svarta tidigare. Dessa tallrikar är engelska, Wedgewood, men de andra jag har hemma är från Gustafsberg.

Och så hittade jag något annat som jag var så fascinerad av när jag var liten.


Visst är den fin!



Fick veta att parfymflaskan kommer från Prag

Jag är riktigt nöjd med mina inköp :)

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails