onsdag 8 juli 2009

Om du ler

I förra inlägget skrev jag om inspirationen som infann sig efter att vi varit på utställningen. I raskt tempo gjorde jag då dessa fyra tavlor. Inte alls i stil med vad jag brukar göra, utan den här gången använde jag mer färg. Får väl kalla det för naivistisk stil kanske? Det var så himla kul att göra de här, inga hämningar alls. Den uppmärksamme kanske ser att de har ett tema enligt rubriken ;)













Inspirationen till dessa tavlor har jag hittat från en dansk konstnär som heter Line Juhl Hansen .
Jag bara älskar hennes tavlor, tycker de är helt underbara. Gör gärna ett besök där.

Två dagar kvar till semester!

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt när man drabbas av inspiration sådär och sätter igång att skapar!! Jag går in i en helt egen värld då! Tavlorna blev helsköna!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails