Fortsättning en trappa upp ... och tavelförsäljning?

Hej på er!

I helgen var vi på besök i hemstaden igen. Denna gången firade vi två av mina syskonbarn som fyllt år.


Den här buspojken fyllde 6 år



Sandra fyllde 19 år och fick den här tavlan som jag gjort. Hon blev jätteglad. Nu tycker mina släktingar att jag ska börja sälja mina tavlor. Vad tror ni, är det någon som vill köpa mina tavlor? För den som missat mina tidigare alster kan ni titta här . Den här tavlan är målad på canvas och mäter 30 x 30 cm.

Nu tänkte jag att vi fortsätter med visningen en trappa upp. Innanför vårt sovrum ligger "bibblan".


Till vänster finns ett skrivbord och på höger sida är bokhyllan







Vägg i vägg med bibblan ligger badrummet





Och nu har vi kommit ut till hallen igen. Här är trappan upp till översta planet. Jämte trappan finns en liten gästtoa, och utgång till balkongen. Längst upp har vi sovplats till våra gäster och även ett badrum till gästerna.

Ja, nu är vi nästan klara med husvisningen, det är bara bebisen i källaren kvar att besöka men det får bli en annan gång.

Ha det bra!


Kommentarer

Populära inlägg