måndag 13 oktober 2008

Kottar och nyckelskåp

Nu har jag varit och hämtat sakerna jag beställt av Magdalena som har den fina nätbutiken Par Courrier, den kommer ni hit via länken här, http://www.parcourrier.se/website1/1.0.1.0/38/1/Har ni inte varit där innan så gör gärna ett besök. Jag vill ha allt! Denna gången begränsade jag mig dock till de här kottarna och nyckelskåpet. Nyckelskåpet påminner mig om hur det kan se ut i en receptionsdisk på ett hotell i Italien bl.a. Kottarna kan man ha både ute och inne. Nu hamnade de här på öppna spisen.








Ni har väl inte missat Magdalenas fina blogg, Magdalenashem?


1 kommentar:

  1. Nämen vad roligt!, var det du :-D
    Vad glad jag blir att du blev nöjd :)
    massor av kramar och tack för länkningen!
    /Magdalena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails