Tack!

Vilken avtackning det blev! Först samlades alla mina arbetskamrater på jobbet och därefter åkte vi iväg på chokladprovning. Det var första gången för mig men det lär nog inte bli sista. Vi testade vit choklad, mjölkchoklad och mörk choklad av flera slag och allt skulle ätas (obs! smälta i munnen) i en viss ordning. Väldigt trevligt. Därefter åkte vi iväg till restaurangen för mat och dryck. Och vilka presenter jag fick, bl.a. tidningskorgen nedan. I den hamnar självklart tidningen jag fick i prenumeration. Jag blev jätteglad. Om någon av mina gamla jobbarkompisar mot all förmodan läser det här så ska ni veta att jag blev så glad. Även för det som inte nämns här. Tack så mycket!

Med posten i dag kom de här notbladen som jag köpt på Tradera. De fick ju en given plats på pianot i väntan på att bli dekoration på tavlor bl.a.





På pianot har även de här tavlorna hamnat.



Kommentarer

  1. Jo en gammal arbetskamrat har koll!
    Det var jätteroligt att träffas, jätteroligt att du trivs på kusten, med jobbet och allt det andra. Och jag har ju fått en "ny kompis".....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg