Semesterinköp

Dessa trädgårdsmöbler hittade C för någon vecka sedan när jag var inne i en antikaffär och kollade. De stod utanför affären och på bordet stod en massa grejer, så jag märkte inte ens möblerna. Veckan efter var vi där igen och frågade vad de ville ha för möblerna. De blev våra. Kommer bli jättebra till vårt nya hus. Nu ska jag bara sy ett par kuddar till. Tror jag använder tyget som ligger lite provisoriskt runt en kudde.




Kryddburkarna nedan hittade jag på en loppis förra sommaren, tyckte de var för dyra och köpte dem inte, 90 kr styck tycker jag egentligen är för mycket! Nu var vi på samma ställe igen ett år senare. De stod kvar och till samma pris som förra året. Ah, tänkte jag, det är nog meningen att jag ska köpa dem och så blev det och nu är de mina.


I morgon är sista semesterdagen och vi har planerat att åka till Helsingör. Nu verkar det som ett nytt regnoväder är på väg in så det kanske inte blir någon resa av, vi får se

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg